8 Temmuz 2010 Perşembe

aldım verdim ben seni yendim


bunu yapmayacaktın marmara, zaten kış mevsiminin güneşli ve yazdan kalma günleri yetmiyormuş gibi yazın da o insanları okula tepmeyecektin! her can ister sahilde şezlong şemsiye ikilisiyle fotosunu çeksin, profil fotosu yapsın, yorumlara göğsünü gere gere cevap versin.. özünde hepimiz genciz, kanımız kaynıyor, bir iki meme görmeden yaz mı geçer ?! valla şahsi görüşüm, tüm yazını istanbulda, toplu taşıma araçlarıyla okula ulaşma çabasında geçiren gençlerin sıcaktan bitap düşmüş halleriyle, terlemenin de etkisiyle iyice aseksüel moduna girip, zaten kışın da cinsel hayatı çok canlı gözükmeyen hukuk fakültesi öğrencilerinin iyice boka saracağı yönünde. sayın yenidünya günahtır yahu. siz de mi genç olmadınız? o alnınıza pıt pıt düşen saçlar hararetli/hareketli bir gecenin ardından hiç mi terden sırılsıklam olup alnınıza yapışmadı?! bu gençlerimizin sizden neyi eksik?


ama yok balı bol olup götünden damlayan arkadaşlarımız dışında -isim verip rencide etmek istemiyorum- (bkz.skimsonik) herkes o binaya tıkılmış durumda, yok alttan 3 aldım üstten 5 verdim.
kaldı ki şöyle bir durum daha var, sene içinde bütünleme hakkımız, çok kızgınız bünyelerinin çılgın atarken seneyi 'hoş' kapatması, saygı değer hocalarımızın yazlarını bize ayırmasını bir şans sayıp, ucundan da bütünleme olsa iyiydi, yaz okulu açmayın demiyoruz açın tabi ama hobi olarak açın demekten geri kalmamışlardır. böyle adamlara ne denir, alınmaca gücenmece yok, yarrak gibi adam denir.

sonrasında nooldu ortada kalan insanlar yaz okuluna saldırdı. bir hukuk fakültesinde bu da oldu. türkiyenin her bir yanında aileler bu yaz bizim çocuk da yaz okuluna kaldı diyebildi.
kendi adıma ben belirtmeyi gerek görüyorum ki o bal götümden yağ sürülmüş ekmekciklere damlamasaydı bilem paşalar gibi tatilimi yapıp seneye gururla 2. sınıfım demekten geri kalmayacaktım. o kadar gaza gelmiştim ki kopup gelip ege kıyılarında bulunan, hatta şuan bakıştığım üstünde eşşeğin eşşeği sikmediği şu adalardan birinde göt cumhuriyetini bile kurabilirdim.. ayrı mesele, yaz okulu diretmesine boyun eğip ter dökenlere iyi şanslar, istanbuldaki kelebek yoğunluğuna ne biçim de şahit olduk değil mi, taksim geceleri ise kelimelere dökülemez modundan çıkın, yaz dediğin deniz kenarında göt pişirerek geçirilir, gerekirse güneş yanığından dem vurulur, gündüz şort ve bikiniyle görülen karşı cins götü, yağı neyse iyice bellenir ona göre davranılır, süprizlerle karşılaşılmaz. unutmayın boyuna çizgili bikiniler sizi ince göstermez. nesfit ise sadece süt soğuksa gaz yapar. ha ayrıca yarınız yine o dersleri veremeyeceksiniz benden söylemesi, bari çıkın dolaşın az sevişin.. şimdilik bukadar..
skimsonik göt cumhuriyetinden bildirdi..

3 yorum:

  1. teşekkürler sikimsonik. ama bu hocalar da az orospu çocuu değil. hep " biz sizi destekliyoruz biz de bu sıcakta gelmek istemiyoruz" diolar. lan ipneler o zaman nası geçti senatodan bu yaz okulu kararı. demek ki onlar da kendi proflarının göt yalayıcıları olmuş. üç beş kuruş fazla para kazanmak için bunca insanın yaz mevsimini sikmenin vebali bizim yandığımız sıcağın yüz misli falandır ki oranın neresi olduğunu umarım tahmin ediyorsunuzdur :) öpücükler...
    terli götünüzden...

    YanıtlaSil
  2. şimdi pişik dostum hakkın var haykırışın isabetli bi takım hususlara dokundu burada. zira benim oda arkadaşımdan duyduğum -kendisi m.ü. öğrencisidir- bir hacasının ,adını vermiyim ama soyadı yenidünya mıymış neymiş, "yahu ne güzel işte siz not yükselteceksiniz bizler de plazma alıcaz arabayı 5000 10000 bakıma götürcez yenilycez" dediğini söyledi bunu da duymamış ondan bundan bizzat kendisi o anın içinde yer alan bir avuç götünü kaşıyan abazanın arasındaymış. demem o ki a dostlar şemsiye göt korpereyşının daki durumu bir trio ya getirdiler artık. açtılar artık o şemsiyeyi ki hepten çıkamasın. haa haberdeki genç sevişken yarrağa hasret doymamış hanım kızlarımızı da anlıyorum. efendim benim de babam cumhuriyet sucuğu yerine dolar ve yevro sıçıyor olsa bende sikime -onlarda amjık oluyor- takmazdım harç parasıymış, ne bileyim okul zamanı cebime girecek harcırahın muhasebesiymiş falan filan. herkes kabul etsin ki rahata alışan götde de don durmuyor alışmayan da olduğu gibi;)

    YanıtlaSil
  3. ayrıca şunu da anlamadım: gazetemesin sen yoksa pezevenkmisin? zaten yaz okuluna kalmışız alıp bu kızları sinirden cappır cappır skelim diye mi bu haberi koymuşlar anlamadım. bu kupürü gördükçe çok sinirim bozuluyo sikimsonik.hem de çok...

    YanıtlaSil