16 Temmuz 2010 Cuma

Döşümdeyim Gücümdeyim...

Traji komik ama gerçek... İstmezdim ben de böye lakayıt işlerin peşinde koşmayı ama es kaza denk geldim habere görmez olaydım demiyorum iyi ki de görmüşüm.

Efendim zıgaranın faydası yoktur zararı vardır 50 lerde tüm dünyaca bilinen bi gerçek haline geldi. E malumunuz insanın sikiş faaliytlerine de çok etkisi varmış (ben görmedim ama) öyleyse öyledir bilim adamı değilim derbeder bi bireyim sadece. Ama şunu sormak isterim ki halkımıza sigaranın sikiş performansının etkilendiği gerçeğini, yatakda birbirine sırtını dönmüş asık suratlı bi çiftten başka nasıl vurucu bir şekilde gösterebilirdik?

Mevzuyu şu sakin halimle çirkin bi hale getirmek istemiyorum onun yerine haberin adresini vereceğim ve bir beyin fırtınası yapmayı teklif ediyorum sizlere? Bakanlığımıza, DEVLETİMİZE bir teklif de sağlıklı bireylerden gelsin namına biraz yardımcı olalım(!)

2 yorum:

  1. Merak ediyorum acaba sayın bakanımız pakete bakıp otuzbir mi çekiyor da bu fotorafın türk aile yapısına uygun olmadığını düşünüyor ?

    YanıtlaSil
  2. vallahi bir adet :) gülücüğüne odaklanıp da otuzbirden otuzbir e koşan gençlik ossurursa bilmem bakan neler yapar!

    YanıtlaSil