10 Temmuz 2010 Cumartesi

Gerekeni Yaptık Mı Lan?

http://www.facebook.com/video/video.php?v=398455384868&ref=mf

Efendim çok konşuldu bu video bu olay vakti zamanında çok paylaşıldı kampüslerde sınav sonralarında çok taşşağa alındı kızlı erkekli. Ne temcit Yarraa yemeye ısıtıyon lan o zaman diyeniniz oldu, biliyorum. Üşenmedim benim dayı kızına araştırttım bunu nüfus müdürlüğünde çalışır da kendisi dedim Hasibe bulalım şu büyük adamı onla tanışmam konuşmam gerek dedim. Bokunu yemeğe ramak kala ikna ettim sonrasında olan oldu buyrun...

Bu abim, adını vererek rencide olmasını istmeme xXx diyelim kendisine; üst üste 9 defa üniversiteye girebilmek için sınavlara girmiş, değişen sistemler olmuş ama xXx den de çok şeyler götürmüşler. Cinsel hayat, ereksiyon, çarşafların çamaşır suyuna kokması nedir unutmuş. Videodaki gibi konuşmuyormuş misal evvelden bi sakinlik sükunet hali çökmüş onca yıldan sonra. Dedim xXx abim fazla sıkmicam o tatlı canını bana bi hikayeni anlat dedim anlattı.

Şimdi ben küçükken babam beni kaportacıya verecekti annem mani oldu demiş ki "arabalar tekerlekli tabuttur" o gün babam beni tornacı Ziya Amca'ya teslim etti. okul iş derken alemin piçi oldum. tabi lise yaklaşırken böyle testestoronel bi artış başkalaşım yaşıyor insan dedi evet abi çok iyi bilirim dedim. yapıştırdı lafı "yüzündeki mayın tarlası belli ediyor zaten yeğenim". güldük falan, devam etti. ben dedi meslek lisesi çıkışlıyım endüstri meslek hem de en pis lisedir dedi öyledir abi dedim.

velhasıl sikerim hayatının hikayesini ya şöyle olmuş bu yarrakasan zamanında atelyelerde kala kala büyük adam olma hayalleri kura kura akinin suyunu boşaltmış. Lan Sikimaççu senin neyine zengin olmak hayal kurmak ananın boynunda babanın taşşağı ağırlığında altın mı var? Devletten ihale koparan kaltak bi halan, Akdeniz'i Basra'yı Körfez'i küveti zannedip "Plastik Ördekçiklerini" yüzdüren godoş bi dayın, amcan mı var? Çürümüş hayallerin, kurumuş beynin ve paslanmış rraağından başka bi şeyin yok. İliğin kemiğin ile beraber kuruttular her şeyini. "Sen" hala akşamdan çalışmalara, gerekeni yapmalara, bakmalara, hafızaya atmalara sarmışın. Her bi yanına zehirli rrak sarmaşıkları dolanmış farkında değilsin. En azından ağzına girmeden bi tanesi -götü mötü bırak artık götü başı zaten dağıtmışın ya "sen" - gerekeni yapmaya çalış!

Tamam güldünüz, eğlendiniz; ben de yaptım, sıçtım hatta gülmenin içine ama şu adamdan ders de almasını bileceksiniz PİÇLER (CAPSLİ) . Sonra gülüncek hale gelirsiniz - bu sefer ağzınızı doldurmuş olurlar ama benden demesi- .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder