18 Temmuz 2010 Pazar

Erken Çıkanı Yakarım

Bu dibine dibine verdiğimin politikacılarının sözleri, elma şekeri gibidir canım ciğerim götveren dostlarım.Dışardan baktığın zaman gözlerin kamaşır vay mınakoyim ne güzelmiş yaa dersin ama ilk ısırığı koyduğunda alttan skimtrak bi renkte elma çıkar;işte o an anlarsın göte geldiğini.

Her gün göte geliyoruz aynı bu şekilde esnaf bizi sksin sorun değil,adam üç kuruşun derdinde skecekse o sksin ama politikacılara dikkat edelim aman onlara sktrmeyelim.

Nolduda taktım ben bu işe; şöyle anlatayım baya zamandır bi mevzu var sağlık bakanlığının gündeminde "tam gün yasası".Şimdi skici team'in önemli oyuncularından SaygıSker Recep Akdağ bir toplantıda demişki:
" sevgili yarrakçı dostlarım biz halkı düşünüp tam gün yasası çıkartıyoruz.Bu kodumun chp'si karşı çıkıyor neymiş halkı soyacakmışız,sağlık sistemini skeltcekmişiz.Yahu biz yaparmıyız arkadaşlar böyle şey?Töbe yarebbi.Vallahi ben bu yasanın tam arkasındayım ne sağında ne solunda tam arkasındayım.(bu ara gülüşmeler skişmeler falan var)Bu sebeple eğer mesai saati bitiminden 5 dakka önce çıkan bir hoca ile ilgili şikayet alırsam şerefsizim hemen YÖK'e ispiyonlicam piçkurusunu."

Bir ufak hatırlatma yapalım neydi bu tam gün yasa'sı?
Bu yasaya göre personel ücretlendirmesi 'performansa dayalı' olacaktı.Yani doktor ne kadar hasta işkembesi açarsa bir ayda o kadar mangır alacaktı.Personel ücreti döner sermayeden karşılanacaktı,döner sermaye dönmezse personel ski tutcak yani.

Hani deseler bana,bir ülkenin sağlık sistemini domaltmak istesen naparsın diye,bunda iyi fikir gelemezdi aklıma.Valla hangi piç bulduysa bunu iyi bulmuş tam elma şekeri gibi.

Hani benim fikrim,hani bi bok bilmem kafam bi skime basmaz ama benim fikrime göre ben her önüne yatanı para olarak gören bi doktorun altına yatmak istemezdim.Eğer sen ,sevgili götveren kardeşim bunu umursamazsan ben altına yatarım ucuz olsun yeter dersen ,ucuzluk bahanesiyle bize giren zenci yarraklarını umursamazsan ,hep kendine müslüman olup sağlık emekçilerine sktri çekersen ben de senden derhal bu blog'tan sktrip gitmeni talep ederim , hala nezaketimi koruyabiliyorken.

1 yorum:

  1. la olum ben de zateb kasapa tedavi oluyom epeydir. o da anlıyor anatomiden, sinir sisteminden, kan dolaşımından. yanında pirzola da promosyon.

    YanıtlaSil