28 Temmuz 2010 Çarşamba

Evet-Hayır


Zordayım sevgili götverenler şu menleketin işine akıl sır erdiremiyorum. bi de sktklerim kuytu köşelere sakladığım beynimin sağlıklı kalan taraflarının da ırzına geçmeye çalışıyorlar.

12 eylülde bir referandum var anladık mınakoim.Bi boklar olcak,bazılarımız o bokları yicek bazılarımız da o bokları yiyenlerin sırtında yaşamaya devam etcek.Anlamadığım niye bu kadar kıçımızı yırtıyoruz hayır ya da evet için.Ülkede bir sürü kirli iş dönüyor farkındayız,devlet tarafından adına türkiye denen kerhanede her gün sikiliyoruz bunun da doğal olarak farkındayız.Tüm bunlara şimdiki anayasa mı izin verdi? yoo.Yeni anayasa birden götümüzdeki yarraklardan kurtarcak mı bizi?yoo.Biz bu anayasaya hayır dediğimizde bu ipneler üstümüzden incek mi?yoo.Bizi siken yine yolunu bulcak yine sikmeye devam etcek.Ee ne bu isyan bu kıyamet?

Anayasayı yalandan piç etmeye gerek yok, onu uygulamadıktan sonra.Bütün suçu darbecilere at anayasaya kaka de onu da sktr et suçlu yap sonra da kendinle gurur duy.mınakoim nasreddin hocanın fıkrası geldi aklıma bu götoğlanı hırsızın hiç mi suçu yok?Bu anayasayı bu şekilde uygulayanların hiç mi suçu yok lan amcıklar sorarım size.

Şimdi biliyorum siz de sağda solda internette hayır kampanyası yürütüyosunuz belki de evet kampanyası.Boşuna uğraşmayın sevgili götveren kardeşlerim.Bu nasıl desem bi yanılsama gibi bişey.Sen yanlış olanı anayasa zannediyorsun ya da sana öyle anlattıkları için öyle biliyorsun.Ama yanlış olan onu uygulayanların amaçları,yaptıkları.Bu pezevenklerin eline hazılarlannmış en iyi anayasayı ver,bi eline onu alır bi eliyle de skini kaldırır seni, beni skmeye kaldığı yerden devam eder.

Aramızda hala politikacıların laflarına inanıp onların ardından yürüyenler varsa ağlarım onların haline.Kızmaca darılmaca yok yani.Ben sallamıyorum,işkembeden de atmıyorum.Az geriye yaslanın yediğiniz yarrakların acısından sıyrılın bunu siz de farkedeceksiniz.

Yapmamız gereken hayırın ya da evetin derdine düşmek değil,yapmamız gereken seçtiklerimizi denetlemek,gerektiğinde onlara sıçtıkları bokları yedirebilmek.Doğurup doğurup sokağa salıyolar misali,seçip seçip bi sikime ses etmezsen arkadaş ortamlarında isyankar olup,bi politikacı gördüğünde öyle mal gibi bakarsan seni daha çok sikerler arkadaş.

Götüne koyduğumun yazısını da iki satır yazcaktım bak nerelere geldik.Mınakoim bana bu saatte bunları yazdıranların.Evet diyenin de mınakoim hayır diyenin de.Tamam yazı bitti şimdi sktir olun gidin.

götveren okura dip not:yorum yazın lan azcık amcıklar.

1 yorum:

  1. ne evetçiyiz ne hayırcıyız orta yolcuyuz biz gibi olmuş bu biraz.ya da yeni şekliyle boykotçuyuz biz.!!sevgili kurulu iktidarımz(hata etmiş olabilirm) amerikann en sadık uşağıydı ki amerika ona kıçını dönene kadar.gel gör ki şimdi hepsi kudurdu ve gtlerini korumak için anayasaya saldırmaya başladılar.açıkçası despotik 82 anayasasını üç beş ulemanın çıkaracağı basiretsiz bu anayasaya yeğlerim.

    YanıtlaSil